در طول COVID-19 کدام ورزشهای زمستانی برای انجام بازی امن ترند؟


طبق مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ، بهترین فعالیت های بدنی برای کاهش خطر عفونت ویروس کرونا ، فعالیت هایی است که شما به تنهایی یا با اعضای خانواده انجام می دهید.

دکتر مایکل تری ، متخصص پزشکی ورزشی در بیمارستان یادبود نورث وسترن می گوید ، حفظ فعالیت در طی یک بیماری همه گیر برای سلامت روان و جسم مهم است. وی گفت: فعالیت های زمستانی که خطر ابتلا را کاهش می دهد شامل ورزش های فردی مانند اسکی ، کفش برفی و اسکیت روی بدن است.

تری با فعالیت های مستقل ، مانند دویدن یا اسکی ، می گوید با پوشیدن ماسک و فاصله گرفتن از کنار دیگران ، “مودب باشید”.


وی همچنین می گوید در صورت انتخاب فعالیتی که افراد دیگر را درگیر خود کند ، روشهایی نیز برای کاهش خطرات وجود دارد. ماسک بزنید ، سعی کنید از نظر اجتماعی فاصله بگیرید و دستان خود را بشویید. CDC می گوید از به اشتراک گذاری تجهیزات نیز خودداری کنید.

برای ورزشهای فردی مانند اسکواش یا بسکتبال ، افرادی که با آنها بازی می کنید را ترجیحاً برای شخصی در خانه خود محدود کنید.

ارتباط با ورزش هایی مانند هاکی یا کشتی با افرادی که خارج از خانه شما زندگی می کنند احتمال شیوع ویروس را افزایش می دهد.

___

AP به س questionsالات شما در مورد ویروس کرونا در این مجموعه پاسخ می دهد. آنها را به آدرس: [email protected] بفرستید.

سوالات ویروسی قبلی را بخوانید:

آیا در طی همه گیری باید مواد غذایی را حذف کنم؟

آیا خرید در فروشگاه ها در طی یک بیماری همه گیر بی خطر است؟

آیا چادرهای ناهار خوری راهی ایمن برای صرف غذا در بیرون از بیماری همه گیر است؟


منبع: khabar-khanoma.ir

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*