آموزش اینستاگرام فرادرس 2021-05-28

آموزش اینستاگرام صفر تا صد + آموزش تصویری استاد دیجیتال مرجع دوره های آنلاین

گزینه Add را در گوشه بالا سمت راست بزنید و هایلایت درون پروفایل شما ظاهر خواهد شد. به گوشه پایین سمت چپ استوری نگاه کنید. اگر فالوئرها تا آن لحظه استوری را دیده باشند، یک یا چند حباب تصویر پروفایل همراه با عبارت Seen-By در آن‌جا درج شده است. وقتی درون یک استوری تگ می‌شوید، پیامی دایرکت به دست‌تان رسیده و این موضوع را به اطلاع می‌رساند.

شما می‌توانید در کامنت‌ها دیگران را منشن کنید یا از هشتگ استفاده نمایید. برخی از پیج‌ها برای نوشتن کپشن‌های طولانی‌تر، از کامنت پین شده استفاده می‌کنند تا بتوانند تعداد کاراکترهای خود را به ۴۴۰۰ برسانند. برای پست گذاشتن در اینستاگرام نیاز به یک عکس دارید. در آموزش گام به گام اینستاگرام نحوه قرار دادن یک پست را آموزش می‌دهیم. در صورت استفاده از ایمیل مارکتینگ یا هرنوع تبلیغات چاپی برای مخاطبان هدف و مشتریان احتمالی، از این فرصت نهایت استفاه را ببرید.

گزینه پیش‌فرض 1x است و می‌توانید به سراغ سرعت‌های بالاتر 4x ،3x ،2x و 5x هم بروید. برای ساخت ریل از طریق زبانه Reels، وارد این زبانه شوید و در گوشه بالا سمت راست روی نماد دوربین بزنید. هیچکس دوست ندارد به فالو کردن اکانتی بپردازد که محتوایی درهم‌ریخته را در خود جای داده. اطمینان حاصل کنید که پست‌های تصویری و ویدیویی بالاترین کیفیت ممکن را دارند. بسته به دلیلی که انتخاب می‌کند، اینستاگرام یک راه جایگزین پیشنهاد می‌کند که شاید برای شما بهتر باشد.

برای یافتن دوستان فیسبوکی هم Find را بزنید. برای ادامه کار به سراغ Next بروید. انتخاب کنید که می‌خواهید اکانت جدیدتان با شماره موبایل ایجاد شود یا با یک ایمیل آدرس. با کلیک روی گزینه Phone می‌توانید شماره موبایل را وارد کنید و با کلیک روی گزینه Email، ایمیل آدرس را. بعد از اینکه کار به پایان رسید گزینه Next را بزنید. درست مانند دیگر شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام در نهایت کارکردی را خواهد داشت که شما از آن بخواهید.

راه‌های زیادی برای افزودن یک استوری وجود دارد، اما ساده‌ترین راه این است که روی آیکنی که در گوشه چپ و بالای فید تعبیه شده بزنید. از این لحظه به بعد هم قادر به ثبت و ضبط تصویر و ویدیو خواهید بود و هم می‌توانید محتوایی از پیش آماده را از گالری انتخاب کنید. سپس امکان نقاشی کشیدن روی تصویر، افزودن متن یا هر المان خلاقانه دیگری مهیا می‌گردد. اگرچه استوری‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با گذشت دقیقا ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند، اما به صورت خودکار درون آرشیو شخصی شما هم ذخیره خواهند شد. در ادامه بیشتر به جزییات مربوط به استوری‌ها خواهیم پرداخت. کافه آرتک با ارائه دوره‌های جامع و غیرحضوری، یکی از منابع مناسب برای یادگیری فتوشاپ است.

به این ترتیب استوری شما سر از صفحه مخصوص آن هشتگ و لوکیشن درخواهد آورد. کاربرانی که به دنبال هشتگ‌ها و لوکیشن‌های خاص می‌گردند احتمالا استوری شما را دیده و تصمیم به تماشای آن بگیرند. این خود شانسی برای افزایش فالوئرها است. با ترغیب فالوئرهای کنونی خود به لایک و کامنت گذاشتن زیر پست‌ها، افزایش خود برای حضور یافتن در تب Explore را افزایش می‌دهید. این تب حاوی شبکه‌ای از تصاویر و ویدیوها است که ویدیوهای کانال‌های مرتبط به سلایق پیشین را به تمام کاربران نشان می‌دهد.

با استفاده از دستور بالا، ربات دیگر با پست‌های کاربرانی که بیش از ۸۵۰۰ دنبال کننده دارند، تعامل نمی‌کند. پیش از این چگونگی نادیده انگاشتن پست‌هایی که حاوی محتوای نامناسب هستند، توضیح داده شد. ClarifAI قابلیت «بازشناسی تصویر» (Image Recognition) و «بازشناسی ویدئو» (ٰVideo Recognition) را ارائه می‌کند.

با قابلیت‌های پیام‌رسانی اینستاگرام، می‌توانید روی پلتفرم‌های iOS و اندروید چت‌هایی ویدیویی با حضور حداکثر شش فالوئر یا دوست فیسبوکی داشته باشید. در ادامه آموزش اینستاگرام به شما می‌گوییم چطور قادر به برقراری چت ویدیویی با دوستان و فالوئرها خواهید بود. به طور پیش‌فرض، InstaPy نُه پست اول را به انضمام تعدادی که در amount توسط کاربر برای آن مشخص شده است (در اینجا ۵ برای هر تگ) لایک می‌کند. بنابراین، برای هر تگ به طور کلی ۱۴ پست (۵ + ۹) لایک می‌شود.

هر متن، گیف، استیکر یا موزیکی که می‌خواهید را به استوری اضافه کنید. وقتی آماده بودید، گزینه Done را بزنید تا متن نهایی شود و کیبورد از روی صفحه محو گردد. حالا می‌توانید پیام خود را در نوار مخصوص به متون تایپ کنید. در صورت تمایل، امکان استفاده از اموجی‌ها هم مهیا است.

در صورت تمایل، یک فیلتر برای تصویر انتخاب کرده و Next را بزنید. با انجام تنظیمات بالا، ربات تا هنگامی به درج نظر می‌پردازد که به محدودیت ساعتی و روزانه خود برسد. پس از بازه تاخیر، فعالیت ربات مجددا از سر گرفته می‌شود.

اکنون زمان آن رسیده است که اسکریپت نوشته شده برای ربات، کارهایی جالب‌تر از وارد شدن به حساب کاربری فرد را انجام دهد. بدین منظور، فرض می‌شود که حساب کاربری که ربات برای آن ساخته شده، پیرامون خودروها است و بنابراین، ربات تمایل به دنبال کردن و تعامل با کاربرانی دارد که به خودروها علاقه‌مند هستند. در این راستا و برای شروع، ربات می‌تواند با لایک کردن پست‌هایی که دارای تگ bmw‎# یا mercedes‎# هستند شروع کند.

این به شما این امکان را می‌دهد که اگر نیاز به تغییر یا اصلاح کامنت‌های خود داشته باشید، بدون مشکلی آن‌ها را ویرایش کنید. برنامه Instagram را برای iOS از App Store ، Android را از فروشگاه Google Play یا Windows Phone را از فروشگاه Windows Phone بارگیری کنید. پس از نصب برنامه روی تلفن همراه ، برای باز کردن آن ضربه بزنید. اگر توانایی اختصاص بودجه برای تبلیغات اینستاگرامی را دارید حتما این کار را انجام دهید. تصویر زیر نمونه‌ای از یک پست حمایت شده را نشان می‌دهد. بخندید کتاب بخونید و خوب باشید تا جامعه مون به آرامش برسه.

روی آن بزنید تا منوی گزینه‌ها باز شود. برای حذف کردن کسی از لیست خود نیز کافی است به پروفایل خود، سپس منو، سپس گزینه Close Friends و در نهایت Your List بروید و در کنار نام کاربری فرد مورد نظر، دکمه Remove را بزنید. بعد از انجام این کار نیز هیچ اعلانی به دست شخص مورد نظر نمی‌رسد.

این روزها همه از مسیر یادگیری اینستاگرام و قابلیت‌های جدید آن صحبت می‌کنند، اگر شما هم می‌خواهید که برای اولین بار وارد اینستاگرام شوید، آموزش اینستاگرام را دنبال کنید. آموزش گام به گام اینستاگرام به شما کمک می‌کند که اصولی و حرفه‌ای پروفایل خود را تکمیل کرده و با تمام ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن آشنا شوید. آموزش اینستاگرام حرفه‌ای را می‌توانید از صفر تا 100 در زیر دنبال کنید. درس یکم به معرفی شبکه‌های اجتماعی و استراتژی‌ها و تکنیک‌های کاربردی در آن‌ها می‌پردازد. در درس دوم شیوه‌ها و ابزارهای بازاریابی برای کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی آموزش داده می‌شود.

اگر به سراغ وب‌سایت اینستاگرام رفته‌اید، به محض ورود به حساب کاربری خود نوار جستجو را در بالای فید مشاهده خواهید کرد. برای ارسال یک تصویر یا ویدیو به شکلی سریع و بدون نیاز به باز کردن صفحه مکالمه، روی Camera در سمت راست تمام پیام‌هایی که درون اینباکس لیست شده‌اند بزنید. دسترسی یافتن به اینباکس پیام‌های دایرکت از صفحه اصلی اینستاگرام بسیار آسان است، یعنی همان صفحه‌ای که آخرین پست‌های افراد و کسب‌وکارهایی که فالو کرده‌اید را به نمایش در می‌آورد.

حالا گزینه Clear Search History (روی آیفون) یا Search History (روی اندروید) را انتخاب کنید.

هرکسی که به پروفایل شما سر می‌زند هایلایت‌ها را خواهد دید و اساسا با استوری‌های محبوب شما آشنا خواهد شد. روی یک مرورگر به وب‌سایت اینستاگرام (+) مراجعه و پروفایل شخص مورد نظر را باز کنید. یک پنجره تایید باز می‌شود که توضیح می‌دهد بعد از بلاک کردن اکانت باید منتظر چه باشید. برای ادامه کار دکمه Block را بزنید. اگر قبلا کالکشنی ساخته باشید، پنجره‌ای متفاوت به نمایش درمی‌آید.

با استفاده از منابع فوق، می‌توانید مهارت‌های خود را در زمینه فتوشاپ تقویت کرده و در پروژه‌های حرفه‌ای خود به کار بگیرید. InstaPy یک پروژه قابل توجه است که ویژگی‌های زیاد و جالبی دارد. این ویژگی‌ها را می‌توان در مستندات پایتون مشاهده کرد. سایر ویژگی‌های پایتون و چگونگی کار با آن‌ها نیز مشابه آنچه بیان شد قابل استفاده هستند.

طیف وسیعی از ویژگی‌ها وجود دارد که منجر شده‌اند اینستا به ابزاری درجه یک برای افزایش تعداد دنبال کنندگان در اینستاگرام مبدل شود. در بخش بعدی، آموزش ساخت ربات اینستاگرام با پایتون و اینستاپای ارائه می‌شود. اشخاص در حالت عادی، با فعالیت مداوم در یک شبکه اجتماعی دنبال کننده جذب می‌کنند و مشارکت آن‌ها را به دست می‌آورند.

در نظر داشته باشید که بازه‌های زمانی بالا صرفا به بازه زمانی برتر انتشار پست در هر روز را نمایش می‌دهند و در واقع از این نگفته‌ایم که چه روزهایی برای انتشار پست بهتر هستند. در نهایت برای تایید کار، گزینه Yes, I'm Sure را بزنید. برای پایان دادن به چت ویدیویی روی علامت X بزنید. حالا می‌توانید در لیست دوستان پیشنهاد اسکرول کنید یا زیر بخش Invite to Video Chat، نام دلخواه را وارد نمایید.

مسابقه «دسترسی» (Reach) و تعامل شما را افزایش می‌دهد و برندسازی شما را به صورت طبیعی و بدون هیچ تلاش اضافه‌ای تقویت می‌کند. سپس تصویر را برش بزنید، با این کار شمایل تصویر کامل در شبکه پست‌های پروفایل خودتان را تعیین خواهید کرد. روی گزینه «Next» بزنید تا قادر به انتخاب یک تصویر کاور برای ویدیو باشید و ضمنا کپشنی جذاب بنویسید که بیشترین سازگاری را با ریلز شما دارد. با انتخاب نماد «صدا» (Audio) و جستجو میان موسیقی‌های موجود در کتابخانه اینستاگرام، قادر به افزودن موزیک به ویدیوی خود نیز خواهید بود.

پیامی به نمایش درمی‌آید که خواستار جواز دسترسی به تصاویر موجود در دستگاه شما می‌شود. اگر گزینه Add Post to Your Story را نمی‌بینید، یا اکانت مورد نظر عمومی نیست یا بازنشر پست‌های خود را غیر فعال کرده. برای اشتراک‌گذاری بومرنگ در استوری خود گزینه Story و برای اشتراک‌گذاری آن به عنوان یک پست اینستاگرامی، گزینه Feed را بزنید. روی مرورگر کامپیوتر یا موبایل هوشمند خود به وب‌سایت اینستاگرام (+) بروید. روی آیکن پروفایل بزنید که که یا ورژنی کوچک از تصویر پروفایل شما است یا اگر تصویری تنظیم نکرده باشید، سایه‌ای از سر و شانه را به نمایش درمی‌آورد.

سلامچطور میشه با کدنویسی ، آی دی و تعداد فالورهای پیجهای یک گروه خاص مثلا آشپزی را در اینستاگرام پیدا و لیست کرد . این قطعه کد، موجب می‌شود که مرورگر بسته، سوابق (Logs) ذخیره و یک گزارش آماده شود که می‌توان آن را در خروجی کنسول دید. در گام دوم، باید به ربات گفت که چه نظراتی را درج کند. این کار با استفاده از متد set_comments()‎ انجام می‌شود. پرسشی که در این مرحله باید به آن پاسخ داد این است که اکنون که کد ورود (Login) نوشته شد، چطور می‌توان یک تست برای آن نوشت؟ کد مربوط به این کار به صورت زیر است.

این پست فورا درون کالکشن پیش‌فرض All Posts شما ذخیره می‌شود و هیچ کار دیگری از طرف شما نیاز نیست. اگر می‌خواهید پست را درون کالکشنی متفاوت ذخیره کنید، تا زمانی که گزینه Save to Collection در پایین پست به نمایش درمی‌آید روی آن بزنید. اکثر شبکه‌های امروزی به شما اجازه می‌دهند به شکلی کاملا آسان قادر به یافتن پست‌هایی باشید که پیشتر لایک کرده‌اید. اینستاگرام اما یکی از آن شبکه‌های اجتماعی نیست.

با کلیک روی گزینه پست post عکس شما در پروفایل شخصی‌تان نمایش داده می‌شود. دوستان و فالورهای شما نیز می‌توانند عکس شما را ببینند و لایک کنند. برای پست گذاشتن در اینستاگرام همان‌طور که گفته شد نیاز به یک عکس دارید. این عکس را می‌توانید از قبل تهیه کرده یا هم‌زمان از دوربین گوشی خود عکسی مناسب بگیرید. برای بارگذاری پست در اینستاگرام باید ابتدا روی صفحه اصلی و نوار ابزار پایین آن علامت + را کلیک کنید. با یادگیری و نحوه استفاده از آموزش اینستاگرام برای شروع باید ابتدا در برنامه instagram ثبت‌نام کنید.

برای نوشتن بایو، شما تنها ۱۵۰ کاراکتر در اختیار دارید. این محدودیت به این معنی است که باید با دقت و خلاقیت بالا، اطلاعات مهم و جذاب را در این بخش قرار دهید. با توجه به وجود دکمه‌های کمکی برای قرار دادن شماره تلفن و آدرس، نیازی به نوشتن این اطلاعات در بایو نیست. بهتر است از ایده‌های خلاقانه برای جذب کاربران و افزایش نرخ تبدیل استفاده کنید. برای راهنمایی بیشتر، می‌توانید از مقاله‌های مرتبط با نوشتن بیوگرافی خلاقانه و بهینه سازی آن بهره ببرید. استفاده از اکانت بیزینس به شما این امکان را می‌دهد که به اطلاعات دقیق‌تری دسترسی پیدا کنید و بتوانید استراتژی‌های موثرتری برای جذب مخاطب و افزایش تعاملات پیج خود اتخاذ کنید.

سپس می‌توانید گزینه «Live» را در پایین صفحه انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هر لایو نهایتا یک ساعت ادامه یافته و سپس به پایان می‌رسد. بنابراین یا باید محتوای خود را در یک ساعت به پایان برسانید یا لایو را دوباره آغاز کنید. در این بین البته امکان‌ ذخیره‌سازی لایوها و برگزاری لایو دونفره نیز مهیا شده و همچنین شما با استفاده از ترفندهای گوناگون می‌توانید اقدام به ذخیره لایو اینستاگرام کنید.

نادیده گرفتن این بستر به خاطر اینکه به یک فضای شلوغ تبدیل شده است، اشتباه محض است. یادگیری ساختن یک اکانت در اینستاگرام فرصت باورنکردنی برای برند ها ایجاد می ‌کند تا در بین دو میلیارد کاربر خودی نشان دهند. ظاهرا کار با این پلتفرم ساده به نظر می ‌رسد، اما این تلاش را نمی ‌توان و نباید دست کم گرفت. معمولا نقش رسانه ‌های اجتماعی در هر شرکتی دست کم گرفته می‌ شود. برخی از مدیران هنوز قدر این ابزار را نمی ‌دانند و معتقدند که اینستاگرام فقط برای ارسال عکس‌ های سرگرم‌ کننده کاربرد دارد که اشتباه می ‌کنند. برای مشاهده این‌که ریل‌های شما به صورت کلی چه عملکردی داشته‌اند، وارد صفحه پروفایل خود شوید و گزینه Insights را انتخاب کنید.

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام